Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Сьогодні, 26 січня 2021 року Конотопський міськрайонний суд Сумської області перейшов під захист Служби судової охорони.
Начальник Територіального управління Служби судової охорони у Сумській області полковник Служби судової охорони Володимир Бабич особисто представив колективу суду співробітників, які заступили на службу з охорони, забезпечення безпеки та підтримання громадського порядку в суді.
Інструктуючи співробітників, нагадав їм порядок дій під час несення служби та звернув увагу на обов’язкове дотримання карантинних заходів.
Голова суду Тетяна Буток привітала судових охоронців з початком несення служби і побажала їм натхнення та невичерпної енергії у повсякденній роботі.
За доброю традицією співробітники Служби судової охорони подарували жінкам – працівницям апарату суду квіти та гарний настрій.
Нагадаємо, що згідно Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Служба судової охорони має такі повноваження:
- забезпечує пропуск осіб до будинків (приміщень) судів, органів та установ системи правосуддя та на їх територію транспортних засобів;
- забезпечує підтримання та реагує на порушення громадського порядку при розгляді справ судом, вживає заходів до припинення проявів неповаги до суду;
- здійснює заходи з охорони, забезпечення недоторканності та цілісності приміщень судів, органів і установ системи правосуддя, недоторканності та цілісності розташованого у таких приміщеннях майна, запобігання, недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього;
- здійснює заходи із запобігання загрозам особистій безпеці суддів, членів їх сімей, працівників суду, а також у суді - учасників судового процесу, виявлення та нейтралізації таких загроз; вживає у разі надходження від судді відповідної заяви необхідних заходів для забезпечення безпеки судді, членів його сім’ї;
- реагує в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов’язані із посяганням на суддів, членів їх сімей, працівників суду, учасників судового процесу.