Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання плану роботи проаналізовано стан організації ведення обліково-статистичної роботи в Конотопському міськрайонному суді Сумської області за підсумками роботи суду в 1-у півріччі 2014 року.
Головою суду та керівником апарату суду здійснено комплекс заходів щодо організаційного керівництва діяльністю суду з реалізації основних завдань обліково-статистичної роботи: забезпечення достовірності, об'єктивності, оперативності, стабільності та цілісності інформації про роботу суду.
З метою посилення конролю, поліпшення й удосконалення роботи суду з різних напрямків роботи головою суду та керівником апарату суду винесено наступні накази:
- №2-а від 26 лютого 2014 р. та від 22 травня 2014 р. “ Про встановлення чергування ”, яким затверджено графіки чергування суддів та працівників апарату суду на період виборчого процесу щодо підготовки та проведення позачергових виборів Президента України.
- №3-а від від 26 лютого 2014 р. та від 26 лютого 2014 р. “ Про організацію роботи суду у період проходження виборчого процесу щодо позачергових виборів Президента України ”, яким затверджено порядок роботи суду на період виборчого процесу щодо підготовки та проведення позачергових виборів Президента України.
- №1-а від 9 січня 2014 року «Про покладення обов′язків», яким виконання обов'язків спеціаліста з забезпечення зв′язків з засобами масової інформації (прес-секретаря) покласти на заступника керівника апарату суду Сахно Г. М.
- №2-а від 16 січня 2014 року «Про проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду посадових обов'язків і завдань за підсумками роботи у 2013 році», яким затверджено список державних службовців аппарату суду, які підлягають щорічній оцінці виконання державними службовцями посадових обов,язків і завдань та визначено строки і порядок іі проведення.
- 3-а від 27 січня 2014 року «Про створення комісії для перевірки стану та умов зберігання речових доказів» , яким з метою перевірки стану та умов зберігання речових доказів, правильності ведення документів щодо їх приймання, передавання або в разі звільнення відповідального працівника (особи) створено комісію у складі: заступника керівника апарату суду Сахно Г.М.,консультанта з кадрової роботи Соколової М.Ю.,судового розпорядника Рукіної С.А.
- №4-а від 27 січня 2014 року «Про створення комісії для знищення речових доказів», яким для знищення речових доказів створено комісію у складі:керівника апарату суду Ожог Н.Л.,секретаря суду Бєлко Т.С., консультанта суду Лазуки Ю.Ю.
- №5-а від 27 січня 2014 року «Про призначення відповідальної особи за прийняття, реєстрацію, облік та зберігання речових доказів», яким визначено секретаря суду Белко Т.С. відповідальною особою за прийняття, реєстрацію, облік та зберігання речових доказів.
- №8-а від 16 травня 2014 року «Про створення комісії для знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень», яким для знищення зіпсованих бланків посвідчень та пошкоджених і непридатних для використання посвідчень працівників апарату суду створено в області комісію у складі:заступника керівника апарату суду Ожог Н.Л.,консультанта з кадрової роботи Соколової М.Ю.,консультанта суду Лазуки Ю.Ю.
На протязі півріччя удосконалювалась та налагоджувалась КП “Д-3”. Працівники суду працювали з даною програмою, що дало можливості здати практично всі статистичні звіти за півріччя в електронному варіанті, але дані які вносилися працівнками суду не завжди відображалися після оновлення програми, звіти які формувалися автоматично, формували хибні дані та невиконувались умови логічного контролю в зв'язку з недосконалою розробкою програми самими ж розробниками цієї програми, працівники вимушені були приділяти багато уваги повторному перегляду карток (по 2- 3 рази) що забирало багато робочого часу. Головним спеціалістом з інформаційних технологій суду Синько А.В. на протязі півріччя велась робота по оновленню КП “Д-3” та усуненню збоїв в її роботі.
Протягом 1 півріччя 2014 року консультантом суду Соколовою М.Ю. та секретарем суду Белко Т.С. складались та подавались до ТУ ДСА у Сумській області та до апеляційного суду щоквартальні звіти про оперативність розгляду кримінальних справ (звіти 1-ОП;1-1ОП), також складались звіти за формою 1-Л - про стан розгляду справ про злочини передбачені статтями 209, 209-1, 306 КК України та надсилалась інформація про кількість сформованих карток та талонів, а секретарем суду Откидач О.В. надавалась інформація щодо цивільних справ та складався щоквартальний звіт за формою № 10 ( звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору). Консультантом суду Лазукою Ю.Ю та секретарем суду Белко Т.С. щомісяця направлялась інформація до Апеляційного суду Сумської області про застосування окремих норм КПК слідчими суддями .
За підсумками роботи суду за 1 півріччя 2014 року працівниками суду були складені статистичні звіти :
- за формою №1 /звіт про розгляд справ у порядку кримінального судочинства/;
- за формою №1-1 /звіт про розгляд справ у порядку кримінального провадження /;
- за формою №2А /звіт про розгляд справ у порядку адміністративного судочинства/;
- за формою №2Ц /звіт про розгляд справ у порядку цивільного судочинства/;
- за формою №3 /звіт про розгляд справ про адміністративні правопорушення/;
- за формою №4 /звіт щодо звернення до виконання рішень судів у частині майнових стягнень/;
- за формою № 6-8 /звіт про кількість осіб засуджених, виправданих, справи щодо яких закрито, неосудних, до яких застосовано примусові заходи медичного характеру та види кримінального покарання;звіт про склад засуджених;звіт про неповнолітніх засуджених/;
В цілому форми звітності відповідають поставленим вимогам. Помилки та недоліки виявлені при складанні статистичних звітів, прийняті до уваги та надалі будуть враховуватися при складанні наступних статзвітів.
Відповідно до плану навчання працівники апарату суду підвищували свою кваліфікацію на заняттях по підвищенню ділової кваліфікації . На данних заняттях вивчалися:
- Конституція України;
- Кримінально процесуальний кодекс України;
- ЗУ «Про державну службу»;
- ЗУ “Про засади запобігання і протидії корупції”;
- Інструкція з діловодства в місцевому загальному суді;
- Інструкція про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду;
- Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання);
- Інструкція щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів.
На протязі півріччя, згідно з планом роботи суду було проведено наступні перевірки:
- перевірка роботи секретарів суду з питань достовірності складання статистичного звіту та проаналізовано стан обліково-статистичної роботи суду за результатами звітного періоду за 2013рік;
- перевірка ведення обліково-статистичних карток по обліку кримінальних справ та проваджень, цивільних справ, адміністративних справ та справ про адміністративні правопорушення;
- перевірка роботи канцелярії суду з питань:
- порядку зберігання та використання печатки, штампів суду, їх наявності;
- наявності бланків посвідчень, їх відповідність обліковим даним за минулий рік станом на 01.02.2014 року;
- стан ведення нарядів згідно номенклатури справ за 2013 рік;
- повноти та правильності ведення реєстрів судових справ і матеріалів.
- перевірка стану ведення організаційно-розпорядчих докуменентів суду;
- перевірка наявністі та стану зберігання речових доказів в суді.
Виявлені у результаті перевірок недоліки були усунені.
Крім того в суді постійно триває робота щодо додержання працівниками суду трудового розпорядку та дисципліни.
Головою суду щонеділі проводились оперативні наради суддів за окремими напрямками роботи. Періодично проводились виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань виконання плану роботи, стану виконавчої та трудової дисціпліни.
Складено та обговорено 16.06.2013 року на зборах працівників суду план роботи суду на II-е півріччя 2014 року, план навчання працівників апарату суду, план заходів Конотопського міськрайонного суду Сумської області щодо посилення боротьби з корупцією в II-у півріччі 2014 року.
Запланові заходи виконуються вчасно.
Враховуючи вищевикладене, з метою вдосконалення та належної організації обліково-статистичної, аналітичної роботи, поліпшення якості підготовки звітів необхідно:
1). посилити контроль за веденням судової статистики в суді;
2). посилити контроль за веденням кадрової роботи в суді;
3). посилити контроль за веденням діловодства в суді, приділяючи особливу увагу первинній реєстрації та обліку судових справ і матеріалів, які надійшли до суду, заповненню документів первинного обліку;
4). після кожного звітного періоду аналізувати стан обліково-статистичної роботи та дані здійснення правосуддя;
5). вживати необхідні заходи дисціплінарного впливу до працівників апарату суду, винних у порушенні вимог, що пред”являються до ведення обліково-статистичної роботи.
В.о.голови Конотопського міськрайонного суду Л.В. Громова