flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз обліково-статистичної роботи Конотопського міськрайонного суду Сумської області за підсумками роботи суду в за 2015 рік

22 січня 2016, 14:11

На виконання плану роботи проаналізовано стан організації ведення обліково-статистичної роботи в Конотопському міськрайонному суді Сумської області за підсумками роботи суду за  2015 рік.

         Головою суду та керівником апарату суду здійснено комплекс заходів щодо організаційного керівництва діяльністю суду  з реалізації основних завдань обліково-статистичної роботи: забезпечення достовірності, об'єктивності, оперативності, стабільності та цілісності інформації про роботу суду.

         З метою посилення конролю, поліпшення й удосконалення роботи суду з різних напрямків роботи  головою суду та керівником апарату суду винесено наступні накази:

  -  №1-а  від  23 січня  2015 р. “ Про затвердження Положення з порядку побудови та впровадження комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи  в Конотопському міськрайонному    суді Сумської області ».

 -  №2-а  від    23 січня   2015 р. “ Про призначення відповідального за координацію побудови та впровадження і подальше супроводження комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи ».

  -  №3-а  від 23   січня 2015 року «Про забезпечення  захисту інформації та контролю за ним у інформаційно-телекомунікаційній системі».

-  №4-а  від 23  січня 2015 року «Про  оброблення документів з грифом обмеження доступу із застосуванням ресурсів інформаційно-телекомунікаційної  системи».

- № 9-а від 4 вересня 2015 року «Про надання права застосування  електронного  цифрового підпису».

- № 11-а від 10 вересня 2015 року «Про встановлення чергування » у зв'язку з проведенням 25 жовтня 2015 року чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.

-    № 12-а від 10 вересня 2015 року    «Про організацію роботи суду у період проходження виборчого процессу щодо чергових виборів депутатів місцевих рад  та сільських, селищних, міських голів », у зв'язку з проведенням 25 жовтня 2015 року чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.

- 13-а від 2 листопада 2015 року «Про призначення відповідальних осіб », яким відповідно Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2006 року №740 та з метою посилення контролю щодо повноти та вчасності внесення до Реєстру судових рішень, винесених під головуванням суддів суду  покладено на суддів загальне керівництво та контроль щодо належного надсилання до Єдиного державного реєстру судових рішень електронних копій судових рішень, винесенних під їх головуванням, а на помічників покладено обов′язок, щодо надсилання до  Єдиного державного реєстру  судових рішень електронних копій судових рішень, винесенних під головуванням судді, за яким закріплений помічник.

 

-2-а  від 19  січня 2015  року «Про призначення відповідальною особою за організацію роботи, пов′язану із захистом персональних даних при їх обробці» , яким визначено головного спеціаліста з інформаційних технологій Синька А.В.

-  № 3-а  від 20 січня 2015 року «Про проведення щорічної оцінки виконання

державними службовцями апарату суду посадових обов'язків і завдань за підсумками роботи у 2014 році».

  - № 4-а  від 24 лютого  2015 року  «Про встановлення порядку ознайомлення з матеріалами судових справ (проваджень) і матеріалів», яким з метою посилення обліку руху судових справ і матеріалів, що перебувають в провадженні суду встановлено порядок ознайомлення з судовими справами.

  - №9-а  від 18 травня  2015 року «Про надання права доступу до автоматизованої системи документообігу   суду».

- №11-а  від 19 червня   2015 року «Про організацію проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади» стосовно державних службовців апарату Конотопського міськрайонного суду Сумської області », яким визначено  22 червня 2015 року днем початку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» стосовно державних службовців .

- № 20-а від 23 жовтня 2015 року  «Про створення робочої інвентаризаційної групи» для проведення інвентаризації матеріально-технічної бази Конотопського міськрайонного суду Сумської області.

       На протязі  року  удосконалювалась та налагоджувалась  КП  “Д-3. Працівники   суду  працювали  з даною програмою, що дало  можливість здати   практично всі статистичні звіти за рік   в електронному варіанті. Однак, побудувати звіт за формою № 1-1 не вдалося, як і впершому півріччі так і за рік,  так-як одна справа не відображалася у звіті, і вносилася до звіту  у  ручну. Для вирішення цього питання головним спеціалістом з інформаційних технологій суду Синьком А.В.   та консультантом з кадрової роботи Соколовою М.Ю. було зроблене   звернення до працівників технічної підтримки ДП «ІСС», але помилку так і не  усунено.

         Головним спеціалістом з інформаційних технологій суду Синько А.В.  на протязі року    велась робота по оновленню КП “Д-3 та усуненню збоїв в її роботі.

                   Протягом  2015 року  консультантом суду Соколовою М.Ю. та секретарем суду Белко Т.С. складались та подавались до ТУ ДСА у Сумській області щоквартальні  звіти про оперативність розгляду кримінальних справ (звіт1-1ОП), також складались звіти за формою 1-Л - про стан розгляду справ про злочини передбачені статтями   209, 209-1, 306 КК України та надсилалась інформація про кількість сформованих карток та талонів, а  секретарем суду  Откидач О.В. надавалась інформація щодо цивільних справ та складався щоквартальний  звіт за формою № 10 ( звіт про справляння, звільнення від сплати та повернення судового збору). Консультантом суду Лазукою Ю.Ю та секретарем суду Белко Т.С. щомісяця направлялась інформація  до Апеляційного суду Сумської області про застосування окремих норм КПК слідчими суддями .

             За підсумками роботи суду за  2015 рік працівниками суду були складені  статистичні звіти :

-         за формою №1 /звіт про розгляд справ у порядку кримінального судочинства/;

-         за формою №1-1 /звіт про розгляд справ у порядку кримінального провадження /;

-         за формою №2А /звіт про розгляд справ у порядку адміністративного судочинства/;

-         за формою №2Ц /звіт про розгляд справ у порядку цивільного судочинства/;

-         за формою №3 /звіт про розгляд справ про адміністративні правопорушення/;

-         за формою №4 /звіт щодо звернення до виконання рішень судів у частині майнових стягнень/;

-         за формою № 6-8 /звіт про кількість осіб засуджених, виправданих, справи щодо яких закрито, неосудних, до яких застосовано примусові заходи медичного характеру та види кримінального покарання;звіт про  склад засуджених;звіт  про неповнолітніх засуджених/;

         В цілому форми звітності відповідають поставленим вимогам. Помилки та недоліки виявлені при складанні  статистичних звітів, прийняті до  уваги та надалі будуть враховуватися при складанні  наступних статзвітів.

         Відповідно до плану навчання працівники апарату суду підвищували свою кваліфікацію на заняттях по підвищенню ділової кваліфікації . На данних заняттях вивчалися:

-          Конституція України;

-           Кримінально процесуальний кодекс України;

-         ЗУ «Про державну службу»;

-         ЗУ “Про запобігання корупції”;

-         ЗУ «Про очищення влади»;

-         Інструкція  з діловодства в місцевому загальному суді;

-         Інструкція  про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду;

-         Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання);

-         Інструкція  щодо подання і заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ і матеріалів.

         На протязі року, згідно з планом роботи суду було проведено наступні перевірки:

-  перевірка  роботи секретарів суду з питань достовірності складання статистичного звіту та проаналізовано  стан обліково-статистичної роботи суду за результатами звітного періоду за 2014 рік та за 1 –е півріччя  2015 року;

-         перевірка  ведення обліково-статистичних карток по обліку кримінальних справ та проваджень, цивільних справ, адміністративних справ та  справ про адміністративні правопорушення;

-         перевірка стану діловодства по по розгляду звернень громадян, що надійшли до суду на протязі 2014 року;

-         перевірка роботи  канцелярії суду з питань:

       * порядку зберігання та використання печатки, штампів  суду, їх наявності;         

       * наявності бланків посвідчень, їх відповідність обліковим даним за минулий рік станом на 01.02.2015 року;

      * стан ведення нарядів згідно номенклатури справ за 2014 рік;

      * повноти та правильності ведення реєстрів судових справ і матеріалів.

-    перевірка стану ведення організаційно-розпорядчих докуменентів суду;

-         перевірка  наявністі  та стану зберігання речових доказів в суді.

- перевірити стан ведення трудових книжок та журналу реєстрації трудових книжок.

         Виявлені у результаті перевірок недоліки були усунені.

        Крім того в суді постійно триває робота щодо додержання працівниками  суду трудового розпорядку та дисципліни.

            7 квітня 2015 року  консультант з кадрової роботи суду Соколова М.Ю. взяла участь в одноденному тренінгу для відповідальних осіб за висвітлення роботи суду «Практики роботи з   висвітлення     діяльності   cyду», який  відбувався у  м. Суми.

          Інформація була обговорена з працівниками суду.

         22 травня 2015 року  спеціалістами Вінницького апеляційного адміністративного суду був проведений  онлайн-семінар для прес-секретарів судів та осіб, які відповідають за зв'язки з громадськістю на тему: "Комунікація, як засіб підтримання зв'язків між судом і громадськістю" в роботі семінару  приймала участь заступник керівника апарату Сахно Г.М.

         25 червня 2015 року спеціалістами ТУ ДСА України в Сумській області було проведено відеосемінар з питань ведення обліково-статистичної роботи, кадрового діловодства та бухгалтерського обліку. В роботі семінару   приймали участь керівник апарату суду Ожог Н.Л., заступник керівника апарату Сахно Г.М. та консультант з кадрової роботи Соколова М.Ю.

            Питання висвітлені на семінарі були обговорені   працівниками суду.

            21 серпня 2015 року Прес-центром судової влади проведено виробничу нараду з прес-секретарями місцевих загальних судів Сумської області в режимі відеоконференції де приймла  участь консультанат суду Нечипоренко М.О.

         На нараді наголошено на забезпеченні інформованості населення щодо діяльності суду, створення та підтримання позитивного іміджу суду, співпраці з регіональними ЗМІ .

        26 та 27 жовтня 2015 року заступник керівника апарату суду Сахно Г. М., консультант суду Нечипоренко М. О. та головний спеціаліст з ІТ Синько А. В. взяли участь у дистанційному навчанні з питань ведення інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB» та успішно прослухали курс на тему: «Управління персоналом у системі «Кадри-WEB».

За результатами навчання відповідальні працівники отримали сертифікати ДП «Інформаційні судові  системи».

         Головою суду щонеділі проводились оперативні наради суддів за окремими напрямками роботи. Періодично проводились виробничі наради всіх працівників суду по розгляду поточних питань виконання плану роботи, стану виконавчої та трудової дисціпліни.

         Складено та обговорено 30.12.2015  року  на зборах  працівників  суду план роботи суду на  I-е півріччя 2016 року, план навчання  працівників апарату суду, план заходів Конотопського міськрайонного суду Сумської області щодо посилення боротьби з корупцією в I-у півріччі 2016 року.

          Запланові заходи виконуються вчасно.

         Враховуючи вищевикладене, з метою вдосконалення та належної організації обліково-статистичної, аналітичної роботи, поліпшення якості підготовки звітів необхідно:

1).   посилити контроль за веденням судової статистики в суді;

2).  посилити контроль за веденням кадрової роботи в суді;

3).  посилити контроль за веденням діловодства в суді, приділяючи особливу увагу первинній реєстрації та обліку судових справ(проваджень) і матеріалів, які надійшли до суду, заповненню документів первинного обліку;

4).  після кожного звітного періоду аналізувати стан обліково-статистичної роботи та дані здійснення правосуддя;

5).  вживати необхідні заходи дисціплінарного впливу до працівників апарату суду, винних у порушенні вимог, що пред”являються до ведення обліково-статистичної роботи.

 

Голова   Конотопського

міськрайонного суду                                                                  П.С. Калантаєнко

 

5 січня  2015 року

вик.Соколова М.Ю.

(054-47-2-52-27)